Něco Málo Nového

13.05.2014 09:22

Tak už tu máme květen a já jsem zjistila, že poslední příspěvek je z října. Moc se omlouvám, ale nějak nebylo o čem psát. Ono ani teď není moc o čem psát. Ale rozhodla jsem se, že už něco napíšu. Kvído pořád řádí, ale už je to lepší. Přešli jsme na piškotky, jelikož pro ty by udělal snad všechno. Samozřejmě ale čtvrtím.  Dnes k nám přijela korespondentka z Francie, měla jsem trochu obavy, ale zbytečně. Kvído se chová jako andílek. Doufám že mu to vydrží. Kvído nějak ohrnuje noc na granulemi, takže teď dostává menší porce. 


Teď jsem si vzpoměla že zde nebylo napsáno jak proběhly Vánoce a Velikonoce, tedy: Vánoce byly v nejlepším pořádku, Kvído dostal nový pelíšek a dobrotky, a Velikonoce už byly o trošku horší, jelikož se kvídovi pochopitelně moc nelíbily pomlásky.... 
No a to bude asi vše! 

—————

Zpět


Kontakt

strakatykvido