Strakatý zlobivák

22.10.2013 16:33

Omlouvám se že jsem dlouho nepodávala nové zprávy, ale nebylo nic moc zajímavého. Vlastně nic extra není ani teď. Kvído zlobí jak jen může a myslím že ho to hodně baví. V pátek 18. 10 jsme byly na 1. soukromé lekci poslušnosti a na sobotu 26.10 máme domluvenou další. Jinak to bohužel s Kvídem nepůjde. Sice vím že má ještě nárok na to trochu si občas zazlobit, ale Kvído to už přehání. Například když byl na vodítku a najednou uviděl nějakého psa, tak se za ním rozběhnul tak rychle až jsem si docela dost spálila prsty. Prostě zlatíčko. Jsem zvědavá jak lekce dopadne. Jinak je vše v normálu. Venku chodí na stopovačce, protože na volno to je prostě nad moje síly. Koukám na Limetčiny štěňátka na Jeřabinkách a říkám si: "Kde je to moje maličký štěňátko co se ke mně tisklo když vidělo jiného psa..." Tak pac a pusu! ;)

—————

Zpět


Kontakt

strakatykvido