Vánoční zpravodajství

25.12.2012 18:24

Tak a je po Vánocích. Konec světa jsme přežili, tak je to ok. Zubní pastu jsem bohužel nedostal, ale dostal jsem psí salámky a to je mňamka! Před Vánoci jsem byl donucen podstoupit předvánoční koupel. Nevim kde mám vodu radši, jestli v misce nebo ve vaně. Je to tak nastejno. S vodou v misce se dá suprově hrát, hlavně když skočím předními tlapkami rovnou do čerstvě doplněné vody a pak se jdu projít po bytě.  Praha se sněhu na Vánoce nedočkala, sníh roztál moc brzo. Ale když byl, byla to ohromná bžunda. Hlavně na náledí. Shodli jsem se s paničkou, že v českém strakáčovi bude asi i husky. Panička si užila lední lyže tažené strakatým pohonem. Dokonce jsem si i vybral co budu dělat až vyrostu. Budu buď popelářem nebo kadeřníkem. Oboje už mi jde. Třeba popelář jsem velmi úspěšný. Tahání smetí z koše totiž zbožňuju! A jako kadeřník mi to taky už jde. Už jsem paničku mnohokrát učesal.  Den po Vánocích naši odjeli do Liberce za příbuznými a já jsem bohužel nejel. Zůstal jsem u babičky na hlídání s mým totálně bezhumorným strýcem kníračem Artušem. Artuš má moc hezkého plyšáčka a půjčil mi ho. Alspoň něco. V parku jsem si našel skvělého kamaráda Rodiho. Je to štěně Holandského retrívra akorát má páníčka angličana, takže žádný velký pokec. Ale větě ,,They are friends!!"jsem rozumněl i já. :) Naštěstí má i moc příjemnou paničku češku. Asi dva týdny před Vánoci u nás byly dvě potřeštěné paniččiny spolužačky a s nimi to byla strašná prča!! Jenom jsme lítali venku a potom jsme je doprovodili k tramvaji. Byl to zároveň i výlet do města.  O Vánocích jsem tajně ukořistil pár chlebíčků. Musim říct že to bylo něco úžasného. Páníčci ale moc radost neměli, spíš naopak, ani  z toho, že jsem za paničku dopil kafe. Akorát mi teď moc nejedou granulky. Už umím povel ke mně na 99%. Sedni na 99% a lehni asi tak na 50%. Zůstaň už mi také jde asi tak na 98%. Na vodítku už jsem se také naučil chodit u nohy a před silnicí zůstanu tak nějak když se mi chce. Problém je učůrávání blahem. U vítání atd. Cloumají se mnou hormony, přijde puberta. Tak se mějte a Šťastné a veselé Vánoce a šťastný Nový rok!

—————

Zpět


Kontakt

strakatykvido